Klachten en opmerkingen
Uiteraard horen wij graag als u klachten, opmerkingen, ideeën of suggesties voor ons heeft.
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Vertel het ons!
Beautifuller hecht veel waarde aan een juiste klachtafhandeling. Wij proberen iedere klacht naar tevredenheid op te lossen.
Het is natuurlijk vervelend als u niet tevreden bent over de dienstverlening zoals u die heeft ervaren.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail info@beautifuller.nl aan de afdeling klantcontact door te geven.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Wij nemen alle klachten serieus! Uw klacht kan namelijk leiden tot het aanpassen van onze procedures en/of dienstverlening. Zodra wij uw klacht ontvangen krijgt u binnen tien werkdagen een reactie. Mocht het ons niet lukken om uw klacht binnen deze termijn af te handelen, dan brengen wij u daarvan telefonisch of per e-mail op de hoogte.
Alvast bedankt!