Wij vinden het super leuk als u opmerkingen, ideeën of suggesties voor ons heeft.

U kunt deze doorgeven via  info@beautifuller.nl of via een van onze socials.

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en onze dienstverlening continu te verbeteren.

Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Ook dan horen wij het graag!

 

Het is natuurlijk vervelend als u niet tevreden bent over de dienstverlening zoals u die heeft ervaren.

Wij willen u daarom vragen om hieronder ons klachten formulier te downloaden en deze via een e-mail aan info@beautifuller.nl te sturen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via

https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Wij nemen alle klachten serieus! Uw klacht kan namelijk leiden tot het aanpassen van onze procedures en/of dienstverlening. Zodra wij uw klacht ontvangen krijgt u binnen tien werkdagen een reactie. Mocht het ons niet lukken om uw klacht binnen deze termijn af te handelen, dan brengen wij u daarvan per e-mail op de hoogte.